Síla:Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkoví způsobovat větší zranění.
Obrana:Snižuje protivníkovi modifikaci šánce na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvýšuje maximální množství tvé životní energie.
šikovnost:Zvýšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méňě často mineš soupeře.. Navíc vám dá větší zručnost v lovu lidi.
Výdrž:Snížuje protivnikovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvýšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace: Regenerace za hodinu odpovídá vaší výdrží na 2,5)
Kouzlo osobnosti:Zvýšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvýšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.
BOJOVÁ HODNOTA:
S novým systemem má každý hráč bojovu hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhladávaní protivníka bude teď využívat bojovu hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.
(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v bojovém systému)