STATY

 

 

Úroveň: 209
Bojová hodnota: 2.235
Síla: (206)
Obrana: (221)
Šikovnost: (234)
Výdrž: (214)
Kouzlo osobnosti: (200)
Zkušenost: (218.453 / 218.610)

            


 

Síla:Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkoví způsobovat větší zranění.

Obrana:Snižuje protivníkovi modifikaci šánce na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvýšuje maximální množství tvé životní energie.

šikovnost:Zvýšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méňě často mineš soupeře.. Navíc vám dá větší zručnost v lovu lidi.

Výdrž:Snížuje protivnikovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvýšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace: Regenerace za hodinu odpovídá vaší výdrží na 2,5)

Kouzlo osobnosti:Zvýšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvýšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.

BOJOVÁ HODNOTA:

S novým systemem má každý hráč bojovu hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhladávaní protivníka bude teď využívat bojovu hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.


(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v bojovém systému)